En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Linn - 22 augusti 2009 15:13

Idag är en sån dag när man sitter inne och lyssnar på musik.

Jag har gjort en lista med covers och original låtar på spotify. 

Varsågoda här är den: http://open.spotify.com/user/kitten_fromhell/playlist/3tjmab44B9AYaBgGF04VQy


Och så en cover som jag bara är helt jävla kär i.

The Fray - Heartless

Av Linn - 22 augusti 2009 15:03

I hela mitt liv har jag väntat

på någon som liknade dig.

Hur kunde du lämna mig ensam

i en värld som har blivit så hård.

 

I hela mitt liv har jag längtat

långt längre bort härifrån.

Nu står du först på min lista 

över folk som förtjänar ett öde värre än döden.


Kent <3

Av Linn - 22 augusti 2009 13:33

Gick som på en dans. Så dom bad mig att komma tillbaka och jobba fler gånger, vilket betyder extra pengar för Linn. Och det är aldrig fel.

Dock somnade jag inte förens kanske halv 5 imorse och vaknade av att jag grät. Vilken liten barnrumpa man är.  Men jag drömde att dom torterade min katt och mig å det får man bara inte göra.

Blev även väckt av emma som ringde och lät väldigt glad och pigg medans man själv lät som en 40-åring som druckit wiskey och rökt 3 paket cigg om dagen i 30 år. 

Men lyckades somna om, och sen kom den hemska drömmen. 

Funderar på att gå och sova en stund till, är så jävla trött och det regnar ju bara ändå. 

Få se vad kvällen för med sig. 

Jag skulle tydligen inte jobba ikväll också utan en annan gång. 

Neee vila lite nu. 


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards