En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Linn - 17 augusti 2009 21:54

Nu har sms-kriget pågått en stund på kvällen. Och det verkar som att vi bara missförstår varandra. Så jag tänker inte lägga ner mer energi nu.

Min mening var aldrig att det skulle bli ett sånt jävla liv. Men börjar man bråka med mig ger jag mig fan inte i första taget om jag anser att jag inte gjort ett så stort fel som jag tydligen har gjort. Och det var tydligen bara för att såra henne också. Jo men jag gör saker enbart för att såra någon.

Det är vad jag jobbar på. Skita folk i ansiktet så mycket jag kan inna jag får stryk.

Åh jag blir fan galen. men måste samla mig nu. Jag ska inte ta så illa vid mig. Hon är säkert som jag förbannad och slänger ur sig saker.

Jag tänker ta en liten paus från personen i fråga. Vill hon lösa det kan hon höra av sig. Jag har försökt iallafall.

Av Linn - 17 augusti 2009 19:45

Idag är jag fan på krigs stigen. Jag fullkomligt kokar inombords.

Jag fattar inte hur det kan gå så långt.

Jag vill bara skrika och slåss och spotta omkring mig.

Besviken och less. Jag kan till viss del förstå hennes förtvivlan, men att slänga på i örat på mig medans vi pratar. Och sen inte ett ord till på hela jävla dagen!

Så mycket var det värt att lösa det.

Inga mer silkesvantar från min sida, varför ska jag bara ta allt.

Sopa fan rent framför din egen dörr först.

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH FY FAN!!!!!


Av Linn - 17 augusti 2009 15:20

Men jag behövde verkligen få det ur mig. Jag är bara så trött på att bli missförstådd och anklagad.

Det är inte det att jag inte gillar att lyssna på mina vänner och deras problem. Jag finns gärna där.

Men ibland blir det för mycket och jag har även mina egna problem.


Av Linn - 17 augusti 2009 13:34

Jag ger fan upp nu!

Jag orkar inte med mer skit, jag tänker inte ta skit för att personer är osäkra på sig själva och inte kan bestämma sig för vad dom tycker och tänker. 

Man ska inte behöva ta skit bara för att man umgås med en person som vän, oavsett kön. Men tydligen i den här stan så vill man sätta på varenda jävel man släpper innanför dörren och jag orkar inte med skiten längre. 

Jag ska fan sluta umgås med folk överhuvudtaget och bara vara inne och sura. 

Om det nu är det man behöver göra för att folk ska fatta. 


Människor gör misstag, och det gör även jag. Tro mig jag är inte guds bästa barn. Men jag säger inte att jag är det heller. Men om ingen ger dig en andra chans skulle du vara rätt jävla ensam här i världen. 

Att jag valde att umgås med personen i fråga handlar inte om att göra någon arg eller ledsen. Det handlar om att umgås med en person man trivs med och som man inte behöver gå så djupt med. Det räcker med att bara sitta och spela tv-spel eller titta på tv och slänga någon kommentar hit eller dit. Jag har vänner som jag gillar att umgås med, men konverstaionerna mer dem blir oftast av de djupare slaget och det var skönt med lite omväxling.

Det betyder inte att jag hellre umgås med nån annan, bara att man har olika vänner för olika syften. 


Sen att personen i fråga har sårat en vän tidigare kan man ju självklart ta hänsyn till. Och tro mig ämnet har diskuterats och min åsikt blivit mycket väl framlagd. Men man kan inte bara se en människa för dens misstag. 

Och då personen faktiskt ingår i min vänskapskrets är det lite svårt att undvika att inte prata med den. 

Men att jag ska få en massa skit för din osäkerhet och göra mig till syndabocken tar jag bara inte. 

Visst kan jag sluta umgås med personen i fråga om du nu vill det. Men lös då även problemen som orsakat hela den här cirkusen. 

För som situationen ser ut nu har du grävt en ganska djup grop runt dig. 

Och det kommer bara bli svårare ju längre tiden går. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards