En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Linn - 12 augusti 2009 22:39

Ibland är man på det där konstiga humöret att man bara vill höra en jätte sorglig låt och bara få gråta ut allt som man håller inne. Även om det inte är något stort och tungt, vill man släppa alla dom här tryckande och problemen som gör ont som taggar inifrån.

Varför kan jag inte gråta längre? Har det med mina skyddsmurar att göra?

Har jag stängt av för mycket för länge?


Men så sitter man och lyssnar på låtar man knappt hört och snubblar över denna pärla. 

Och äntligen faller regnet..

Av Linn - 12 augusti 2009 15:04

Nu vart jag dirigerad till telefonen igen, DET ÄR SÅÅÅ LÄSKIGT!!!!!

Hantera kunderna direkt och man stakar sig och vet inte hur man ska formulera sig. Huvva!

Ska åka ut och låna ut bilen till mamma idag så hon kan åka till sjukan imorgon och röntga sin njure. Hoppas det går bra <3

Ska plocka blåbär med mamma och Linda imorgon och lilla valpen Mira. Ska bli as trevligt å göra nåt man inte brukar, även om jag vill ha plasthandskar på mig för att göra det kan det blir kul.

Jag fullkomligt hatar å vara i skogen men tänker ge det ett försök.


När vi var mindre tog alltid mamma med oss ut i skogen för att plocka bär och leka. Det gillade jag jätte mycket, men på senare dagar med alla tvångstankar och fobier jag skaffat mig är det mer för att testa mig själv jag gör det.

Av Linn - 12 augusti 2009 07:53

Idag ska jag till vårdcentralen igen. Dock inget allvarligt skall bara ta några prover. Förhoppningsvis får jag ett bra svar.

Är som den senaste veckan svin trött och ville verkligen inte vakna imorse.

Men man har ju ett liv och ett ansvar och behöver hedra det.

Även fast sängen och kudden är så förbannat sköna precis när klockan ringer.

För jag ska erkänna en sak. Jag har 3 kuddar i min säng. 2 att sova på och en att krama. Sorgligt kanske men mest mysigt tycker jag.

I brist på annat lixom. Hur jag än vänder mig i sängen under natten flyttar jag med kudden så jag kan hålla om den.

Idag är det strålande sol ute och pessimisten Linn sitter inne och jobbar.

Min vanliga tur kanske man ska kalla det.

Är ledig imorgon och då kommer det säkert regna och vara skit dåligt väder. Bara för att jävlas med mig för att jag ska jobba i helgen och det kommer vara as fint väder då säkert.

Nu får det vara slut på klagosången.



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards