En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Linn - 3 augusti 2009 18:54

Ja jag funderar allvarligt på att försöka göra nåt sånt. Man kanske skulle få ett bättre immunförsvar och inte lika krånglig mage. Förhoppningsvis..

Men det är ju definitivt värt ett försök. Ska försöka göra en lever rensning som Jonas tipsade mig om. Har blivit lite väl mycket alkohol och skit för kroppen på senaste.

Ska försöka att inte dricka på ett tag nu också och försöka tänka mer på kroppen överhuvudtaget.

Komma ur denna onda cirkel med dålig mat och alkohol i mängder.

kan ni inte hjälpa mig och peppa mig och säga till mig om jag faller ut vagnen så att säga.

Av Linn - 3 augusti 2009 15:52

Jag tog lilla bettan efter läkarbesöket i fredags och körd till underbara näsåker och mina vänner. Vi tog en badstund och sedan gjorde oss iordning inför kvällen. Såg Hoffmaestro som rockade röven, dom var verkligen bra live. Drog med publiken och alla som var där verkade vara på bra humör.

Jag blir alltid så glad och inspirerad av alla människor jag träffar när jag är på Urkult. Det finns ganska många som är så pretto på ett flummigt sätt så man bara vill spy på det men även riktigt sköna och speciella människor.

Jag träffade Audrey en tjej från californien. Hon kom tillsammans med Jonas och Ken. Hon var bara så där fri och lite småvild. Gjorde precis som hon ville och reste runt massor. Det får en att fundera på vad man gör egentligen, varför man ens envisas med att vara så kåt på att äga materiella ting och ha ett bra liv.

En liten avlägsen men inte allt för främmande plan börjar bildas i mitt huvud. 

Nej jag har suttit stilla och iakttagit och inväntat alldelels för länge.

Lördagen var det dåligt väder hela dagen men mot kvällen började det klarna upp. YAY!

Såg Kamraterna ( Timbuktu och Magnus Tingsek ) vilket rockade röv det med. Sedan satt jag med Ida, Jonas och Ken nere vid forsen och bara myste och snackade skit en stund.  Var så trött och gick hem till ida och satt i hennes farstu och rökte cigg och drack en öl. Sen somna jag vid 2.

Söndagen vaknade jag av att solen sken och satt i gräset och njöt av alla människor som jag snart skulle lämna. Vi hade yoga en timme i solen och sedan kom mamma och hämtade mig.  Jag grät en stund för att jag saknar mina vänner som verkligen tycker om mig precis som jag är.

Synd bara att man inte träffar dom så mycket. :(

Men nu dröjer det ett år till..

idag sitter jag på jobbet med min fula handleds linda och bara längtar tills jag får sluta så jag kan åka och träffa lillasyster som är hos mamma och pappa nu. Tillsammans med Ellen och Tim min bror son.

LÄNGTAR!!!!!!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards