En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Linn - 4 augusti 2009 19:13

Hittade detta klipp på natasha peyres blogg:



Och jag varnar er verkligen, det är svin äckligt. Höll på å spy!

http://www.break.com/index/two-girls-one-cyst.html

Av Linn - 4 augusti 2009 18:30

Slippa somna själv.

Slippa tänka på pengar.

Få vara frisk och kry.

Ha tid för alla vänner.

Känna sig tillräcklig.

Slippa skitsnacket.

våga..


Det är mycket man skulle ändra på i sitt liv om man bara kunde/ville/orkade.

Jag kan känna en total panik känsla vissa gånger. Jag vet inte riktigt varför den smyger sig på. Och jag försöker kämpa bort den så snart jag känner den komma krypande. Men jag vill veta varför.

Jag misstänker att det är man själv som framkallar det genom alla saker man känner en osäkerhet inför.

Det dåliga självförtroendet som man egentligen inte borde ha eller självkänslan som egentligen bara minskar vid varje försök att döda demonerna den framkallar.

Nej jag skulle vilja känna som den lilla söta kattungen att man är trygg med sin nalle och inte ett skit kan förstöra det.

Jag ska komma på ett sätt att bota allt sånt som har med depressioner och dåligt självförtroende att göra ,och bli jävligt rik!


Av Linn - 4 augusti 2009 15:39

Idag skulle jag fika med mamma och syster på stan, men då jag suttit och väntat en halvtimme på dom ringer min syster och säger att mamma är på akuten. Hon hade fått en njursten, så det blev ingen fika med dom. Fick köra hem henne så emmy kunde gå på stan med ellen innan jag börja jobba.

Och så får man den fina överraskningen att man ska sitta i telefon på jobbet. Vilket jag inte gjort på typ nästan två år. SICK!

Men det går ganska bra, bättre än förväntat. Men gud va nervös jag var innan jag tog första samtalet.

Men jag måste säga att tiden går lite fortare än vanligt när man varierar sin arbetssyssla.

Ja ja back to work..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards