En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linn - 18 augusti 2009 16:51

Jag ska flytta in i ett eget litet drömland och inte bjuda in en jävel. Börja umgås med endast mig själv och bli den där konstiga personen man tittar lite snett på när man går på stan, för att man är lite smått rädd men också faschinerad och nyfiken.

Skaffa låtsas vänner som jag kan leka med när jag kommer hem till hemmets trygga vrå och inte bry mig om nån annan. Nej då men jag är bra less på skit nu iallafall, men that´s life.

Nästa helg åker jag till Gävle. Till Carin och har våran glamour helg.

Ska bli skönt å åka nån annanstans och träffa annat folk.


JAG LÄNGTAAR!



Av Linn - 18 augusti 2009 12:43

Så ser hon ut!


Hade så tråkigt så jag tog lite kort och grejade med.

Av Linn - 18 augusti 2009 10:46

Idag ska jag försöka att inte låta det gå åt mig så hårt. Även om kriget fortsätter och jag blev väckt halv 6 imorse av mer anklagelser.

Jag har sagt mitt och jag tänker inte låta mig trampas ner på det viset.

Det påverkar allt runt omkring mig och jag mår bara dåligt.

Inte precis vad jag behöver just nu. 


Ska försöka samla mig och skaka det av mig, hur nu det ska gå till.

Jag får testa att dansa naken runt i lägenheten eller nåt. Bör ju frigöra lite endorfiner och lyckokänsla iallafall.

Förhoppningsvis, jag uppdaterar med status på uppdraget. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards