En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Linn - 11 augusti 2009 07:28

Usch jag är så förbannat trött. Att man aldrig lär sig av sina misstag.

Jag är ingen morgon människa och alla som känner mig har nog förstått det ganska väl. Jag fullkomligt hatar att behöva gå upp ur sängen. ( Inte om jag vaknar av mig själv och inte är svin trött förstås. ) Men så fort den där förbannade klockjäveln ringer blir jag svin sur och skulle mer än gärna sula den rakt in i väggen.

Men så får man inte göra.

Jag har också fått en ful ovana att kliva upp ca 10 minuter innan jag ska åka till jobbet. Vilket gör att jag kommer till jobbet och ser ut som nåt en skatmamma helst inte skulle ta i ens med tång. Och så kommer man till jobbet och vaknar nog inte till riktigt förens det gått ca 2 timmar av arbetsdagen. Vilket iofs är rätt skönt för den känns lite kortare då.

Och idag är ett riktigt bra exempel på vilken sur och bitter morgon människa jag är egentligen.


Idag ska jag åka till mamma efter jobbet och äta mat och umgås lite.

Hon har ju en kattunge hemma ( sussie ) och Fejjan min pärla börjar sakta vänja sig med henne nu. Så jag ska dit och gosa sönder dom ;)

Mamma har även bestämt sig för att skaffa en hund. Deras granne har nämligen jack russel valpar så om 4 veckor trillar lilla Troja in och blir välkomnad av familjen. ( Vad ska fejjan säga då? )

Jag har iallafall bestämt att jag ska kidnappa henne lite då och då. ;)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards