En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Linn - 7 augusti 2009 20:11

Jag fick precis ett samtal av en god vän som har sin svärmor på besök.

Inatt hade denna svärmor legat och skrikit efter gud och drömt om demoner.

Och idag konfronterade hon min vän:

(svärmor) Jag drömde om demoner inatt och låg och skrek efter gud, har du något ockult i huset?

(vännen) Nej inte vad jag kan komma på.

(s) Jo du måste ha något ockult i huset, jag låg ju och skrek efter gud. Det är någonting som inte är rätt i huset.

(v) Det enda jag kan komma på är den här boken om drömtydning.

(s) Åh nej! Vi måste göra oss av med den.

(v) Vad ska jag göra då ska jag lägga ut den i bilen eller läga den nån annanstans?

(s) Nej vi måste bränna den!

(v) Nej det kan vi ju inte göra den är ju min!


Men tydligen får man bränna andras böcker bara för att dom är ockulta! För det gjorde hon.

Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag hörde det även om det är lite tragiskt att hon faktiskt brände boken.

Jag sa åt henne att köpa en Buddah!

Av Linn - 7 augusti 2009 17:49

Jag sitter nu på jobbet och läser en sjukt rolig blogg.

http://hanky.se/telefonhora


Någonting måste man ju roa sig med när man inte får vara i solen.

Sophie tipsade om denna. ;)

Av Linn - 7 augusti 2009 14:27

Idag tog jag med Emmy, Ellen, Linnea och Tim på risön.

Vi badade och solade och fulade oss haha. Här kommer lite kort på oss.

Nu sitter man på jobbet och segar, känns ju roligt när det är fruktansvärt fint väder ute.

Förhoppningsvis är det fint imorgon också, då skall det stekas!


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards