En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Linn - 14 augusti 2009 13:49

And i like it!

Nu slutar jag snart och ska åka och träna är tanken, men känner mig lite hängig. Och vet inte om jag orkar riktigt. Har ont i huvet och fryser och svettas om vartannat. Som tur är finns alvedon!


Jag bara längtar tills den nya filmen med "Pölsa" kommer ut Bröllops fotografen heter den. I wanna see it!

Smala sussie är och komemr alltid vara en av mina favvo filmer.. Så ge mig den nya filmen med det gänget nu!!!!

Av Linn - 14 augusti 2009 08:24

Jag gjorde som en av mina favorit bloggare och skickade:

Vem är kittenfromhell? Till 118118.

Svaret jag fick var: Hej! Kittenfromhell tycks vara en bloggare som tycker om blåbärspaj och att lyssna på John Mayer. Blåbären till pajen tycks hon ha plockat själv. Mvh/Eniro


Hihi gud va roligt. Måste tacka Sandiza Hotpants för detta tips.

Av Linn - 14 augusti 2009 07:31

Idag började jag 7.00 och eftersom jag bakade en blåbärs smulpaj igår fick det bli den till frukost. Inte lätt när man inte tänker på att köpa frukost kvällen innan.

Man är så slarvig med sånt. Jag är egentligen ingen frukost människa. Får så ont i magen om jag äter för tidigt. Måste som vänta ett tag innan jag kan äta och njuta av det. Annars får jag nästan kväljningar och allt bara växer i munnen på mig.

Men en liten bit paj kunde slinka ner nästan utan problem. ;)


Igår efter jag kört hem pappa gick jag ut och promenerade med Björn. Riktigt trevligt, var länge sen vi hängde gäng nu. Sedan åt vi min goda hembakade paj. Har inte gjort smulpaj förut. Men det blev fantastiskt gott.

Och jag är faktiskt riktigt stolt!

Idag ska jag hinna med att träffa Erika. Vi har inte setts på jätte länge och jag saknar henne.


Jag har inte haft tid eller ork eller känt mig speciellt peppad på nåt på riktigt länge. Behöver rycka upp mig lite medans solen fortfarande vågar visa sig ute.  Men det märks att hösten kommer.. I båda huvet och hjärtat. 


All i really want from you is to feel me..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards