En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under maj 2010

Av Linn - 29 maj 2010 15:53

Japp så här såg det ut sist vi strålade samman i partysammanhang.

Och ikväll är vi på gång igen. Ut i vimlet!

Jag, Karin och Lisa.

Två av mina bästaste vänner i helaste världen. Och dom två jag alltid kan lita på. Kan det bli bättre?

Tror inte det..

Sjukt pepp!!

Av Linn - 29 maj 2010 12:52

jag och Karin tog nåt glas rött igår och jag faktiskt sitter och jobbar idag tyckte jag att det kristoffer skickade till mig passade ganska bra:

" Holländarna – Gud välsigne dom – har ett ordspråk: "den som är karl på kvällen måste vara karl på morgonen". Om du tyckte det var en bra idé att på en onsdag gå på klubb och dubbeldroppa piller, eller trodde dig kunna klämma in ännu en blecka på söndagen, ja, då får du fan ta dig masa dig till jobbet morgonen efter, kosta vad det kosta vill.Heder, kallas det, och är inte bara något en mördar kvinnor för."


kanske inte biten om att mörda kvinnor, men man får stå sitt kast helt enkelt.

Av Linn - 28 maj 2010 17:03

Dagen började med att passa Ellen en sväng när emmy klippte sig.

Sedan en fika med Karin, systemet för morgondagen.

En solning i det tråkiga vädret piggar alltid upp och ett besök hos frissan.

Det blev ljusare slingor och En liten nyans ljusare i hela håret. Superfint tycker jag.

Det är så skönt att klippa det slitna i topparna och fräscha upp håret inför sommaren.


Igår kom Karin vid 21. Hade lagat min goda fick i ugnen och det var så härligt att träffa min vän och solstråle igen. Vi tog det lugnt, gav henne fot och ryggmassage och vi kollade på film och bara mysde.

Låter typ som en dejt men så är det när man träffas så sällan, då uppskattar man varandras sällskap på det viset att man kan slappna av till fullo.

Det finns nog ingen vän som Karin som jag kan säga precis allt till och som aldrig dömer mig och som jag vet att jhag alltid har kvar oavsett om vi inte hörs på 1 eller 10 år.


Jobbar till 21 idag sen blir det Karin häng.

Av Linn - 27 maj 2010 20:42

You selfdestructive little girl, pick yourself up don´t blame the world.

So you screwed up, but you´re gonna be ok.

You just don´t always love yourself.

All this time you´ve had it in you.

Just sometimes need a push.

Av Linn - 27 maj 2010 18:21



Mariah Mcmanus - Unarmed.


Vilken bra jävla låt.

Idag anländer hon, min vapendragare och bästa vän Karin.

Hon som jag behöver en vän just nu och vi ska hänga i helgen dom timmar jag inte jobbar. Ska laga en middag åt henne när hon kommer ikväll. Ska bli trevligt att få hänga lite med nån som är precis lika skadad i huvet som mig när det gäller humor.


3 arbetsdagar har jag kvar på slaveriet.

3 dagar..

Känns helt sjuk.

Men nu ska det städas innan besöket.

Av Linn - 26 maj 2010 23:45

Här kommer bilderna från dagen.   Ellen   Linnea   Jens   Jens och Linnea <3   Linnea   Ellen på sibylla.

Av Linn - 26 maj 2010 21:37

Telefonen fungerade helt utan fel!!!!

Det är sjukt med tanke på hur länge den har legat ute och bara  mått piss.

Men nu har jag lite ångest för jag vet inte vilken telefon jag ska använda..

Men det är verkligen ett I-landsproblem jag inte behöver prata om.


Har varit barnvat åt Ellen hela kvällen. Vi har lekt och ätit på sibylla och varit hos Ellika och Hemi, bilder kommer senare.

Av Linn - 26 maj 2010 07:48

Igår efter jobbet åkte jag hem till lillasyster och var barnvakt medans hon åkte med medicin till de mer behövande.

Jag och Ellen bakade sockerkaka och tittade på barbie filmen 12 dansande prinsessor.

Inte direkt min favorit men den funkade.


När jag kommer hem hade jag fått brev från polisen. Och min spontana tanke är vad är det som har hänt nu då?

Öppnar kuvertet och ser att någon stackars vänlig själ har hittat min telefon som jag råkade skutta bort i vintras.  Finns att läsa här.

Den fungerar förmodligen inte och allt är nästan med all säkerhet förstört i den men bara att den faktiskt kom tillrätta är ett mirakel. Jag trodde inte det fanns snälla människor längre.

Så om du läser det här, TACK!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards