En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Linn - 5 maj 2010 16:11

Uuu vad jag inte gillar min situation just nu. Även om jag vet att det kommer lösa sig kan jag inte släppa tankarna på det och att jag är rädd att det inte gör det.

Och jag HATAR att inte ha kontroll på läget.

Det har varit så bekvämt att bara kunna gå till jobbet och sedan få pengar på kontot.

Nu är allt så ovisst och jag jagar upp mig helt sjukt mycket hela tiden över minsta lilla. Jag känner mig inte alls som mig själv. Det är en minst sagt obehaglig känsla.

Min största rädsla är väl att bli nekad till alla jobb jag sökt och stå där tomhänt i slutändan. Nej fy jag vill inte ens tänka i dom banorna.

Jag ska gå och köpa mig en kalender och börja skriva ner vilka jobb jag söker och varför och när datumen går ut så jag får lite struktur och kan sluta oroa mig just nu.

Nu blir det en sväng på stan och köpa kalender.

Av Linn - 5 maj 2010 09:20

Idag är jag ledig och ska ta denna dag till att gräva djupare efter information och jobb i norge. Vad jag måste ordna och vad man behöver tänka på. Norskt personnummer och banker och sånt.

Ska även kolla upp utbildningarna ochom det är nåt jag behöver läsa in innan.

En inte alls så ledig dag egentligen men vad ska man göra då.

Jag kan ju inte ligga på latsidan, då får man inga jobb.

Nej dag att släpa sig ur sängen och fräscha till sig.

God strålande sol morgon!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards