En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Linn - 25 maj 2010 16:10

Idag har jag pratat med en vän som hjälper mig att fixa jobb i norge, han har fixat ett boende åt mig som jag endast betalar typ 1800:- per månad. Vilket är sjukt bra.

Det är i ett hus tillsammans med andra som också jobbar.

Nu väntar jag bara på svar från alla dessa jobb jag sökt.

Men det känns som att det är på väg att bli verklighet nu.

Det är dock många frågor som förblir obesvarade just nu, som vad ska jag göra med lägenheten. Ska jag ha kvar den eller hyra ut den i andra hand ett tag.

Vad ska jag göra med våfflan? Får jag ta med henne?

Det hade ju varit det optimala. Men det  får bli när man vet säkert vad som händer.


Men det känns som att allt faktiskt lutar mot norge och att det verkar klaffa ganska bra.

Det är förmodligen för att det är meningen att jag ska lämna sollefteå bakom mig för en tid.

Av Linn - 25 maj 2010 13:10

Jag har köpt en ny plattång. En GHD tång. Ja dom är dyra och ja det kan tyckas onödigt. Men icke säger jag. Med tanke på att man plattar håret ganska ofta och den jag har är både gammal och nästintill oanvändbar så var det på tiden att jag tänkte på mitt stackars hår som slits och behandlas så illa av den gamla.

Men jag hittade självklart en på tradera!

Jag betalade sammanlagt 802:- för frakt och tång.

Med tanke på att dom kostar 2000:- hos frisören tyckte jag att jag gjorde en bra affär.

  Så nu är den på väg till mig!!!

Jag bara väntar och väntar.

Lönen är sen idag. Det har tydligen blivit nåt strul med banken så jag kunde inte betala mina räkningar som jag brukar göra efter 12 på natten.

Men det verkar som att några har fått sina löner så dom rullar väl in snart.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards