En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linn - 4 maj 2010 22:53

Jag har varit på mitt första pass kick & boxersice. Jag stavar det förmodligen fel men skitsamma.

Det var sjukt kul, och förbannat jobbigt. När man svettas ur varenda liten por i kroppen 5 minuter in i träningen vet man att det man gör kommer ge reslutat.

Och sen att få ut agressioner och få slå och sparka kontrollerat är väl bara bra.Jag kan knappt skriva nu för mina händer skakar och jag som är så rädd om mina händer, och aldrig jobbat med något som ger en tillstymmelse till valkar i händerna har slagit bort skinnet på min knoge. Inte en vacker syn..

   

Att slåss med långa naglar är tydligen också en konst som jag ännu ej behärskar. 

Men måste säga att det var en av de roligaste passen jag varit på. Och jag måste ha sett förbannat rolig ut när jag ska slå och sparka. Världens tjejigaste stil HAHAHA. Men jag är ytterst tacksam att Carin lyckades övertala mig att följa med. Och det känns bra att få slå på nån man känner.

Men jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv..

Nu är det dags för en scrubdown i duschen sen bums i säng och gosa in mig i täcket. Godnatt!

Av Linn - 4 maj 2010 13:06

Japp det händer egentligen inte så värst mycket på jobbet nu för tiden. Man har mest tråkigt och försöker få tiden att gå. För man vägrar ju gå hem och förlora pengar sniken och snål som man är haha.

  Men man gör så gott man kan för att fördriva tiden och håva in pengar. ;)

Av Linn - 4 maj 2010 10:54

Vad fan vill den? Sjukt less jag blir på det här kalla jävla norrland. :(

Nej nu ska jag inte spotta och fräsa för mycket men hur vore det om man kunde få lite sol och värme nån gång?

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards