En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Linn - 20 augusti 2009 17:05

Går tiden sakta bara för att man vet att man snart gör helg eller är det bara det att man räknar timmarna som gör det längre?


Idag hann jag med en snabbfika med Erika, har ju inte träffat henne på hela sommaren och det var mysigt å hinna med det.

Sedan skytteltrafik til mor och far igen. Var ju snäll och lånade ut bilen, men behöver den ju själv imorgon så då får man åka fram och tillbaka.

Så nu är hon hemma igen lilla bettan <3.


Imorgon ska jag försöka städa och tvätta lite innan jag åker. Känns som jag försummar min lägenhet mellan gångerna och skäms nästan lite över det.

Skärpning Linn!


Vad beträffar mitt lilla bråk blir jag nästan bara mer irriterad ju mer jag tänker på det. Hur kan man tro att jag skulle göra något sånt för att såra henne eller för att bli av med henne som hon så fint uttrycker det.

Men snälla nån!

Jo men jag är en hjärtlös kukhäxa som bara vill förstöra och vara elak och äter små barn. Yeah right!

Jag kanske inte heller är prinsessan på ärten med dom renaste tankarna i världen men jag gör så gott jag kan.

Nej jag måste försöka släppa det för tillfället och försöka tänka på annat.

Omge mig med glada människor och positiva tankar.

Kanske börja med amatör yoga som jag kommer på själv innan jag ska sova för att kunna slappna av.

;P




Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards