En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Linn - 19 augusti 2009 21:02

Idag fick mamma 2800 i böter för fortkörning i min bil.

Grattis mamma! Haha hennes första på över 25 år. Det är bra gjort ändå tycker jag.

Det är något med den här dagen och dom kunder jag får.

Och även mina kollegor. Helt sjuka saker och man börjar fundera på hur människor klarar av vardagen i övrigt.

Jag ska inte vara elak för även jag har haft mina blonda stunder.

Men snälla tänk en gång till innan du skaffar en telefon och abonnemang.

Och lyssna/läs vad vi skriver. Och vi finns inte här för att göra livet surt för dig.

Vi försöker på alla vis vi kan hjälpa dig med det problem du lägger fram.

Men ändå får man skit för att man ger den informationen.

jag skall inte dömma ut er för utan er hade jag inte haft ett jobb. Men snälla tänk lite själva också.


Sista kvällen med 24 pass. Ska bli skönt att inte jobba riktigt lika länge imorgon.


På sms krigs fronten är det lugnt och kommer förhoppningsvis vara så.

Sorgligt är det men vad gör man när man inte kan enas?



Av Linn - 19 augusti 2009 14:04

Idag fick jag ett samtal av en vän som undrade om jag kunde jobba i helgen. Och yes det kan jag.

Ska stå bartender i näsåker på popklubb. Så kom dit på fredag 21.00-02.00

Roligt å göra annat än att bara supa en helg. Bättre å se andra supa och göra bort sig hihi.. :P

Det var länge sen nu jag stod i baren men några drinkar ska man väl komma ihåg och severa öl och shots är ju inga problem.

Och eftersom mina helgplaner nu blev kraschade på grund av bråket känner jag att jag lika gärna kan jobba och inte behöva stöta på personen i fråga ute.

Hellre tjäna pengar än slösa haha.

Jaja börjar jobba snart sista 12 passet denna vecka. Ska bli skönt. Sedan jobbar jag till 22 imorgon.

Väntar just nu på mamma som är sen, ska köra hem henne då hon har lånat bilen så jag får tillbaka den.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards