En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Linn - 5 augusti 2009 23:59

"Good Enough"

Under your spell again.
I can't say no to you.
Crave my heart and it's bleeding in your hand.
I can't say no to you.

Shouldn't let you torture me so sweetly.
Now I can't let go of this dream.
I can't breathe but I feel...

Good enough,
I feel good enough for you.

Drink up sweet decadence.
I can't say no to you,
And I've completely lost myself, and I don't mind.
I can't say no to you.

Shouldn't let you conquer me completely.
Now I can't let go of this dream.
Can't believe that I feel...

Good enough,
I feel good enough.
It's been such a long time coming, but I feel good.

And I'm still waiting for the rain to fall.
Pour real life down on me.
'Cause I can't hold on to anything this good enough.
Am I good enough for you to love me too?

So take care what you ask of me,
'cause I can't say no.



Det är precis så här det känns med vissa människor som jag inte kan släppa taget om men jag ska försöka, och Lisa jag lovar att jag inte ska falla för skitsnacket igen. 

Av Linn - 5 augusti 2009 17:39

Jag vet inte vad som händer när hösten börjar närma sig men då börjar dom höra av sig. Människorna som en gång sårat en och som man har lite svårt att släppa.

Under Urkult träffade jag mitt x Ken. Vi är väldigt bra vänner och det var inget mer med det, skall verkligen inte klaga på honom. As mysigt å träffa honom och hänga med alla mina och hans vänner.


Men nu börjar det plinga till i telefonen, människor man har en sån där jobbig och farlig attraktion till.

Dom kryper fram under stenar och vrår och bara slänger iväg ett egentligen ganska oskyldigt sms.

Men som får hela huvudet att sparka bakut.

Vad vill dom, varför hör dom av sig nu, vad är baktanken?

För i den sjuka lilla krossade hjärtegropen som man en gång släppt ner dom i rycker det till och man funderar och försöker förtränga.

Jag vet ju att det bara är dåligt och att jag inte borde falla för frestelsen.

Så den här gången skall jag inte göra det.

Jag skall stå emot och bara vara kall och stänga ute den lilla känslan av saknad som bara vill ut.

Personer man har en djurisk attraktion till borde låsas in!

Så man sedan  i ett väldigt starkt ögonblick när man känner sig modig nog kan springa förbi buren och skratta.


Dä ä görlpower gudrun!



Av Linn - 5 augusti 2009 14:13

Jag kan lyssna och lyssna om och om igen på hans cover på låten free fallin´

Den bara gräver sig djupare för varje gång.

Vilken röst och vilken jävla skön låt överlag.

Gud jag skulle dö om nån sjöng så vackert för mig. Jag måste säga det jag är så jävla svag för killar med gitarrer och fin sångröst.

Hela live skivan med John Mayer är helt sjukt bra.

Och jag bara njuter varje sekund. Jag brukar kunna lyssna mig less och sönde på låtar eftersom det alltid är musik i min närhet. När jag kommer hem är det första jag gör att slå på musik, samma i bilen och på jobbet sitter mina lurar nästan hela tiden i.

Gud va jag önskar jag kunde spela eller sjunga själv.. men man kan inte få allt här i livet.

Får tjata på Fisan så hon får tummen ur och sjunger och spelar lite för mig snart..

Saknar det som fan.

Av Linn - 5 augusti 2009 12:11

Idag ska jag testa spinning. Gjorde det i vintras sist och det var svin jobbigt. Men jag tänker fan testa igen. Måste ju få nån ordning på röven haha.

Känns som att man inte får den snyggaste röven av att sitta och jobba 8 timmar framför en dator så nu får vi ta i med hårdhanskarna.

Ska försöka att inte ligga och dra mig i sängen på morgonen också. Och börja gå som den lilla latmask jag blivit tar jag bilen överallt.

Trött som få är jag iallafall.. Fy fan.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards