En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Linn - 13 augusti 2009 18:00

Igår somnade jag innan 12 på natten, det är nog första gången på vääääldigt länge det hände. Otroligt skönt dock.

Var uppe halv nio och pigg som en lärka! ( läs pigg som vanligt folk eftersom jag alltid är så trött) 

Städade och la i en tvättmaskin och fixade lite hemma. Hur skönt som helst. 

Tog äntligen tiden till det. 

Sen kom Linda så vi tog en fika på stan och träffade Lisa. Hon ska börja jobba igen och det tycker vi om!! 

Sedan bar det av ut i skogen med mor och Linda och Mira, och hon äter blåbär.. Hur sött som helst. Gick och nafsadepå blåbärsbuskarna och nallade lite i våra hinkar när hon trodde att vi inte såg. Och hennes tunga blev helt blå. Gud va söt hon är!


Här kommer lite bilder på mig och gänget. Och mina förstörda händer! Gaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Hur ska jag få dom rena????


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards