En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under september 2009

Av Linn - 1 september 2009 16:45

Jobbade ju till 24 igår. Somnade säkert halv 3 inatt. Hade jätte svårt att somna.

Klockan 8.10 ringde min syster och frågade om Ellen fick ta med sig sin bästa vän Linnea idag. ( Jag skulle vara barnvakt medans syster fick sin present)

Ja, det gick bra. Somnade om och blev väckt ca 5 minuter innan barna kommer av mamma som hade nån random fråga.

Lillasyster uppskattade ju iallafall sin present. Att få klä av sig inför en främmande man och betala för det är nog det bästa. Hon fick ett besök hos en kiropraktor.

Efter det skulle hon ut och röra på sig. Så vi gick en liten sväng till lekparken och lekte med barna. Sedan en sväng på stan.

Klockan 12 hade jag bestämt träff med Maria. Hon var sen men vi gick och fikade och kollade lite på stan.

Jag har även lyckats avbeställa en försäkring som jag inte skulle haft men som bara dragits från mitt konto. Jag avbeställde den i juni.

Dom var mycket trevliga på försäkringsbolaget och valde att betala tillbaka det som blivit inbetalt. Tack!

Allt detta medans två barn duschade hemma hos mig och emmy och maria pratade i telefon.

Min lägenhet ser ut som ett slagfält och handdukar ligger överallt.

Imorgon blir det fan stor städning. 

Av Linn - 1 september 2009 00:48

Mitt ex Ola som jag var tillsammans med under en kort tid i våras gjorde ju en låt till mig. My northern star heter den. Han har nu släppt den och den finns att ladda ner tillsammans med hans andra låtar HÄR


Man kan även lyssna på låtarna HÄR


www.audiosphere.se


Det bästa är att han har döpt plattan med dom lite lugnare låtarna efter min låt.

Då känner man sig stolt och speciell!

Jag fick en egen låt.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards