En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Linn - 9 september 2009 16:38

Idag när jag vaknade tog jag en promenad broarna runt, man kan ju inte gå miste om det fina vädret.

Sedan duschade jag och mötte lisa på stan för en fika. Är nu hemma hos mor och far och kollar bilen och umgås med pappa. Mamma har ju fått jobb :) så han behövde lite sällskap tyckte jag.

Igår träna jag och sophie. Skönt som fan men det känns lite i armarna idag.

Sen gick jag en broarna runt med Fredrik.

Såg även idol, fan vissa borde inte ens försöka. Jag kan inte sjunga så bra så jag låter bli. Men hade det varit lika roligt om inte dom som verkligen inte kan inte kom dit?

Men Jon, vilken kille.. jag älskade honom.. Han var så jävla skön.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards