En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Linn - 26 september 2009 17:02


Jag har såååå tråkigt, det suger verkligen flottig häströv att vara sjuk. Jag har sett samma väggar i snart en veckas tid nu och det börjar gå mig på nerverna.

Jag har även gjort en riktigt bra lista över saker jag borde och inte.

Ska bara lyckas hålla det nu också.. (gaaah)

Och satt och kolla igenom mitt ena foto-album och hittade dessa fina kompis kort på mig och fisan.

Fan vi är så fula men jag älskar dom korten.

Jag har även bestämt mig för att rensa garderoben, jag är svin dålig på det. Tänker hela tiden att jag kommer ju säkert använda det här eller det här. Men jag borde egentligen slänga vissa saker. Så när jag får orken tillbaka en stund ska jag börja iallafall. Behöver mer plats.

Jag saknar min kim, jätte mycket nu när jag är sjuk och behöver kärlek.

Och han är så söt. Helt sjukt.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards