En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Linn - 3 september 2009 18:12

När man sitter på jobbet och försöker koppla bort alla runt omkring för att komma in i det medvetslösa stadiet. Ni vet när man bara kör på och tiden lyckas flyga iväg, för att man kopplar på den automatiska hjärnan som man lyckats utveckla efter över 2 år på samma jobb.


Kan man ibland bli postivt överraskad. Som idag när jag av spotify blir rekommnderad en artist som visar sig vara med på en skiva man kommer att fullkomligt älska.

Jag hittade Nightmare Revisited. Covers på låtarna från the Nightmare Before Christmas. Och dessutom med bra artister som Korn och Amy Lee och Marilyn Manson. I loves <3.

Så jag tänkte dela med mig den för er som har spotify.


Enjoy!



Av Linn - 3 september 2009 16:53

Jag är ungefär hur less som helst på att behöva jobba till 24 idag. Ögonen vill lixom inte riktigt med mig idag.

Dom blir torra och jag glömmer bort och blinka så jag nästintill gråter vissa stunder. Illa illa. Men det är bara idag kvar med dessa monster pass.

Very nice!

Hängde med mor, emmy och ellen på stan idag och köpte lite presenter till den nyaste medlemmen i familjen. Lilla Kleo. Gud vad jag längtar tills jag får träffa henne.


Korten är mest random men det är ungefär så kul å jobba också..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards