En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Linn - 7 september 2009 16:49

Jag fryser skit mycket så vi får se om det blir nån träning, känner mig inte alls pepp. Ska nog bara åka hem och lägga mig under täcket i soffan.

Kanske blir en promenad lite senare.

Men jag ska åka hem och tänka på hur jag ska sluta tänka så mycket. Logiskt ellerhur..


Av Linn - 7 september 2009 14:02

Nu finns det bildbevis på den fina lilla knölen som valt att bosätta sig på min handled.

Inte så stor men fan inte vacker heller.

Av Linn - 7 september 2009 10:40

Jag bara grubblar och tänker och vrider och vänder på allt.

Varför ska jag alltid göra det?

Kan jag inte bara njuta av situationen som den var/är och nöja mig med det?

Nej, jag måste analysera sönder allt in i minsta detalj och varje situation som uppstår är ett hinder.


Helgen var otroligt lugn, och i min värld skall allt gå i 180 km/h för att jag skall känna mig bekväm. Helt sjukt att man blir stressad av att slappna av.

Jag har sovit sjukt mycket i helgen, då mitt besök var väldans trött och behövde vila. Nästan så jag sovit för mycket tror jag. Ska försöka rycka upp mig och träna idag. Det var så länge sen nu. Men jag känner mig så omotiverad och trött..


Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet.

Av Linn - 7 september 2009 08:42

Min helg var faktiskt ganska lugn och behaglig.

Hela fredagen satt vi bara och titta på tv och film och tog det lugnt.

Lördagen var vi ut med Emmy, Ellen och Linnea till mamma och pappa. Barna skulle sova där över lördagen då Emmy skulle ha sin fest på kvällen.

Vi hann en fika på stan också.

Emmys fest var ganska lugn till en början. Vi satt mest och pratade och tog det lugnt. Sedan när alla andra började bli lite fulla började dom även tjata på att vi också skulle dricka.

Vid tio halv elva gav vi efter och drack vi med.

Var väldans trevligt med besök faktiskt. Men den mannen är en komplicerad individ.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards