En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Linn - 21 september 2009 23:14

Vissa har uttryckt sig att situationen med Kim är underhållande.

För att jag ena dagen hade intresse för en person och en vecka senare blir tillsammans med en annan.

( Och ja jag var skeptisk till kim från början.)

Han var så gullig och det var jag inte van vid.

Vilket får en att fundera på vad som är fel.

Och bara det är ju helt sjukt i grund och botten.

Att man tror att det ligger en katt begraven, eller att helt fel motiv ligger bakom för att dem ger en komplimanger och visar sitt intresse. Det beror nog mest på att man har dåliga erfarenheter och dåligt självförtroende.

Så visst kan situationen ses som underhållande för vissa.

Men för mig är den på riktigt.

Jag är glad att han inte gav upp, utan fortsatte visa sitt intresse och fick mig att släppa in honom i mitt liv.

För nu är jag kär.


Det enda som faktiskt är jobbigt nu är att mina ögon svider, för jag har feber och har sovit bort halva dagen. Men ska försöka sova lite till nu. Med lite tur vaknar jag frisk imorgon.

Håll tummarna!

Av Linn - 21 september 2009 14:09

Nu ligger man här i sängen med feber igen. Snuvig och hostar.

Dricker te och äter frukt för att få vitaminer.

Jävla feber, man orkar ingenting. Gick ner för att hämta posten, och blev riktigt andfådd av att gå upp för trappan.


Kim har åkt hem.

Han är verkligen helt fantastisk, jätte gullig och gosig.

Under tiden han var här var han sjuk och det påverkade självklart.

Men jag är nu inte singel längre. Och jag är så glad att han finns i mitt liv.

Han får mig att känna mig fin och ger mig komplimanger hela tiden.

Jag är verkligen sämst på att ta emot dom men självklart blir jag glad.


Saknar honom redan och jag hoppas vi ses snart igen.


Men nu ska jag sova lite till. Är jätte trött.    

Haha jag som inte trodde att det fanns troll, och nu har dom mördat dem också...

Ska man verkligen äta trollskinka?


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards