En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Linn - 4 september 2009 14:44

Jag vill ju bara hem.. Och tiden går så sakta på jobbet idag.

Det är inte jätte mycket att göra vilket gör det ännu segare. Typ som att man sitter fast i ett ändlöst ingenting och bara väntar och väntar.


Och min gäst bara sover och sover.. Vilket egentligen är ganska förståligt.

Jag kommer ju inte kunna skriva nåt i bloggen under helgen, men återkommer på måndag med helgens bravader.

=)

Av Linn - 4 september 2009 12:29

Inatt 03.00 anlände min gäst. Beundransvärt att först jobba 6-20 och sedan sätta sig och köra 47 mil för att komma och hälsa på.

Har dock inte sovit så bra inatt då jag inte lyckades somna direkt.

Men idag jobbar jag endast halv-dag vilket är en lättnad.

Kanske blir lite bowling ikväll om allt går som planerat.

Imorgon har lillayster fest för att hon fyller år. Ska bli najs å hänga lite med henne också.

Jag vill att hon flyttar uppåt igen så jag får umgås med henne och Ellen mer.


Men idag är fan ingen dålig dag!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards