En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linn - 14 september 2009 20:21

Ligger hemma och gosar in mig i täcket. Har ingen energi och känner mig bara trött och slö. Har sån huvudvärk också, brukar inte ha det så här mycket. Jaja skönt att slappa i sängen när man må så här faktiskt.

Får se hur jag mår imorgon.


ÅH jag orkar inte tänka.



Av Linn - 14 september 2009 15:51

Jag känner hur den smyger sig på, jag har proppat i mig en ipren för att dämpa den, men jag känner mig svin seg och inte alls med i matchen.

Blir det värre går jag hem, orka må så här. jag som hade lyckats ducka för dessa förkylningar och influensor så länge. Och med mitt imunförsvar är det fan bra gjort.

Förhoppningsvis bli det inget värre än en förklyning eller helt bara att det går över direkt.

Men drygt att känna sig så här seg och trött och frysa.. Jag hatar å frysa.

Av Linn - 14 september 2009 13:47

Men mitt humör kan inte matchas med den.

Lite putt är man väl, aldrig kul att få dissen DET BLIR VÄL ENKLAST SÅ..

Men det finns faktiskt en annan person som gör det lite lättare.

Dock verkar det som att det är lite jobb med honom.

Men man får ju iallafall lite uppskattning.

Och det får mig att sakta men säkert tänka på annat.

 

Jag orkar fan inte med mer snart, känslomässigt dravel.


...

Av Linn - 14 september 2009 01:17

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards