En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Linn - 13 september 2009 22:30

Får man inget svar så ger man sig inte, jag samlade modet till mig och ringde.

Alldelels nyss..

Det gick ungefär så här:

(jag=j) (han=h)

J: Hejsan vad gör du?

H: Ligger i soffan.

J: Ok, allt bra eller?

H: Jo lite sliten.

J: Jo alltså jag skickade ju ett sms till dig igår, har du svårt för att svara på sms eller?

H: Nej det har jag väl inte.

J: jo tydligen.

H: Jag tänkte svara men så glömde jag bort det.

J: Ok, vad tänkte du svara då?

H: kommer inte ihåg vad det stod..

J: ( förklarade )

H: ja just det.

J: ja vad tänkte du svara då?

H: men jag vet inte.

J: Ok, men ska jag sluta höra av mig eller vad?

H: ja det blir väl enklast så.

J: Ok tack då vet jag, du får ha det så bra. Hejdå! Klick



Blir ENKLAST SÅ?????? ja men visst jävla nörd.


Men nu fick jag iallafall ett svar!

Av Linn - 13 september 2009 17:30

Hur kan man vara så totalt hjärndöd!


  


Nu har det ledsna mest övergått till ren och skär ilska..

Det är väl dessa stadier man ska genomgå kan jag tänka mig.

Jag vill spotta och svära och klösa sönder saker.

Vissa kan tycka att jag blåser upp situationen, och det kanske jag gör. Men jag är så förbannat trött på att bli behandlad som skit och bli ignorerad. Och att inte ens få en förklaring endast tystnad.

Borde man inte iallafall få ett: -Nej jag är inte intresserad?

Hade ju uppskattat det mer, det hade iallafall fått mig att backa.

Nu blir jag bara mer och mer provocerad ju längre tiden går.  

Nej idag är Linn på krigsstigen.. Nåde den som får mig att flippa över.


Av Linn - 13 september 2009 15:46

Boys works in mysterious ways.

Inte ett livstecken på flera dagar, kan bero på att jag faktiskt frågade vad som gäller.

Sedan dess helt tyst.

Jag känner igen en diss när jag får den.


Idag fyllde pappa år.

Var ut och fick cheescake och äpple och kanel muffins, svin gott.

Nu sitter man på slaveriet igen. Känns lite tungt att sitta här till 24 inatt igen.

Igår knackade det på min dörr ockan 02.15 Och eftersom det är lördag kan man ju tänka sig att det är nån vän på väg från krogen som kommer förbi och lånar toaletten eller nåt.

Nej det var det inte.

Nåt jävla fyllo som jag inte känner öppnar dörren och frågar efter min granne. Och det fullkomligt stinker om honom. Jag förklarar att min granne bor i dörren bredvid.

Så han ragglar till nästa dörr, vilket är fel dörr. Nästa granne förklarar att det är dörren bredvid. Sedan står han och bankar som en idiot där ett tag.

Sen levs det om ett tag till. Som om man skulle få sova en lördags natt?

Ja ja förhoppningsvis får jag sova inatt.



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards