En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linn - 24 september 2009 15:56

Japp det har jag. Som alltid när jag blir sjuk är det virus och inte bakterier som faktiskt kan botas med piller.

Nej hem och vila, hur många gånger har jag inte hört det?

Jaja det är bäst att göra som doktorn säger. Så nu sitter jag här och nördar mig med Heroes of might and magic III.

För ja jag tycker att det är skit kul, och ja jag vet att det är skit nördigt. Men kan inte låta bli när det är så tråkigt hemma.

Idag måste varit det mest sjuka doktors besöket hittils. När jag skulle ta prover hade dom ingen där som kunde ta prover.

Och när det väl kom någon 30 minuter senare skrev hon allt på små papperslappar och sprang mellan doktorerna och tillbaka. Kändes lite oseriöst men men så är det väl när dom kallar in folk som inte brukar vara där.

Jaja tydligen hade jag små var grejer i halsen men det var bara virus.

Men imorgon är det lön! Och då får man betala räkningar och dom man är skyldig pengar. Yay!! ;)

Nej vila lite kanske..

Av Linn - 24 september 2009 08:30

Japp snart får jag den, igår hade jag ingen feber och min kropp lurade mig att allt var ok.

Senare på kvällen tjocknade hela halsen igen och nu är jag värre än på flera dagar.

Det är inte ok!

Jag har nu ringt vårdcentralen och dom ska ringa upp mig om en timme ca. Förhoppningsvis kan dom hjälpa mig.

Knarkat alvedon occh strepsils. Det hjälper lite iallafall.

Men jag är så jävla less på att vara sjuk. Det får fan vara nog snart.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards