En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linn - 11 september 2009 22:17

Sen får jag åka hem!

Har suttit och pratat med en gammal klasskompis sen sjuan på msn. Helt sjukt.

Han skrev:

Fan när det är vinter och jag åker skidor eller ser reklam för skidåkning så tänker jag på dig.


Och vi har inte setts på 10 år lixom. Men jävligt kul ändå.

Men nu vill jag bara hem. Och så missade jag idol också.. Skit!

:P

Av Linn - 11 september 2009 15:53

Idag var det tagga linn på kort på facebook dagen. Min kompis Mija taggade mig på kort sen jag var 16, shit vad man såg ut förr i tiden..

Jisses!

Sedan la Carro ut några kort från i somras och jävlar vad jag såg ut på dom flesta. Men några lämnade hon utanför facebook och några av dom tänker jag visa här.

Jag hade så jävla kul den kvällen.


Vi var så jävla fulla och glada.          


Ja ibland får man bjuda till lite.. ;P

Av Linn - 11 september 2009 10:59

Idag ska det listas allt jag är avundsjuk, eller kanske inte allt men lite.


* Folk som kan sjunga och spela gitarr.

* Folk med pengar så dom inte behöver bry sig.

* Begåvade människor överlag.

* Tjejer med spikrakt hår.

* Par som är så söta så man vill äta upp dom.

* Par överhuvudtaget, att ha nån att älska är fan inte fel. ( Och att bli älskad såklart )

* Dom som kan köra rally, fan va roligt det hade varit.

* Dom som är snygga även när dom precis vaknat.

* Människor som tränar regelbundet och håller den disciplinen.

* Motiverade folk.

* De som har ett självförtroende och som inte störs av små saker och osäkerheter. 


Det var lite av det jag önskade jag hade/kunde..


Och så dessa begåvade människor. AVIS!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards