En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Linn - 12 september 2009 23:39

Kajsa, jag har hittat dom på have2have.se du kan även söka på google efter EMU boots.

 

"You´ve got growing up to do"

 

I've been down this road before
I walk out the door
Leave you on the floor

Sometimes you run and hide
Your foolish pride's
What keeps me from
Giving you more

So the best thing I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
Cause you got growing up to do

Someday I'll return when its time
For payment in kind
The church bells will chime

You'll stand before me surrounded by lights
Dressed in white
You throw flowers in the air this night

But the best thing I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
You got growing up to do

Looks like the rain's pouring down on me
It's drowning me now
And all I want is to come back home
And this old corduroy coat is not keeping me dry
But I can't think of what else to try

That's why the best thing I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
You got growing up to do

Yeah, the best thing I can give to you is for me to go
Leave you alone
You got growing up to do

Av Linn - 12 september 2009 16:34

Sökes:

Sugar daddy som kan köpa det jag behöver inför vintern.

Vilket är skor och vantar. Dom som är på bilderna helst.

Du skall även gilla att kramas och pussas mycket.

Har fått nog av dessa känslokalla "tuffa" killar som inte kan visa känslor.

Du ska visa intresse men inte för mycket. Det finns en balans man kan hålla sig vid. Inte för mycket så man blir less, men inte för lite så man tappar intresset.

Tåla skämt och även skämta så jag får skratta. Då är jag snart såld.

Du får inte vara allergisk mot katter, för jag vill ha katter.

Vara ärlig!

Uppskatta din egen tid precis som tiden med mig. Inte vara för svartsjuk.

Jag har många manliga vänner.

Helst ha jobb, bil och körkort.

Eller iallafall bil så jag kan köra din så jag slipper min lilla skrutt bettan.

Ha fina ögon och le mycket. `

Japp bara å komma å hämta mig!     



Av Linn - 12 september 2009 13:35

Ja ungefär så här tråkigt är mitt liv.

Hur i helvete ska man bete sig och hur är det tänkt att man ska veta det om ingen säger det till en?

Jag släpper det nu och siktar på att försöka göra saker för min egen skull.

Sköt dig själv och skit i andra!

Släpp svårflörtade killar som bara leker en lek och släpp fram dom som faktiskt visar ett intresse tack.

Är man inte värd att känna sig uppskattad och faktiskt få en komplimang istället för att vänta på ett enda trevligt ord.  I GIVE UP!

Det kanske märks att jag är hyfsat less..

ORKA!!!!

Nej fokus på mig. Jag ska vara ego och inte acceptera bättre än bäst.

Ska även skaffa en sugar daddy som kan köpa ett par vinterskor till mig också.

:P


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards