En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Linn - 18 september 2009 14:26

Emma och Björn har varit snälla och ställt upp och lånat ut lite kosing till mig.

Jag skulle fått en utbetalning på en försäkring jag vabeställt men som dom inte avbeställde och drog pengar för.

Men hon jag prata med gav mig fel info så den kommer inte förens den 1 oktober.

Och det var ju pengar jag räknat med. Så det är tur man har vänner som ställer upp.

STORT TACK TILL ER BÅDA!!!!

 

 

 

 

Av Linn - 18 september 2009 13:16

När jag var liten fick jag lyssna på den fantastiska sagan om Yllet och den 100 åriga gubben i korgen, de elaka kungarna från västerlandet och Lumor.

En helt fantastisk ( kommunist) saga för barn.

Man kan ju lätt säga att man blivit influerad av sin fars starka åsikter i och med denna saga.

Sjörövar jenny som rymmer från sina barn och familj och blir rövare på haven.

Jag fullkomligt älskar sångerna och historien.

Mina barn om jag får några ska lätt få lyssna på denna saga.

För er som har spotify kan ni hitta den här


  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards