En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 31 december 2008

Av Linn - 31 december 2008 15:48

Idag skall jag till Branäs och fira med gamla vänner och säkerligen nya bekanta. Jag ser verkligen fram emot det. Just nu sitter jag i köket och väntar på pappas kalkon som ligger i ugnen och steker.

Det är väldigt mysigt att vara med familjen och jag känner mig så tom utan dom när jag är hemma. Det är så underbart med Ellen.

Häromdagen när pappa tog fram en laxöring ur frysen, en hel stor frusen fisk och kom upp med den ur källaren.

Visade vi ellen den, då gick hon fram till den och skulle krama den och sa:

-Jag älskar min fisk! 

Haha jag höll på å dö av skratt. Hon älskade sin frusna snuskiga fisk.


 Ska träffa lite folk som man inte sett på flera år och det är båda skoj och läskigt. Man vet aldrig om man har nåt att prata om.

Jag har väl iofs aldrig svårt att prata med människor men jag tror du/ni förstår vad jag menar.

Har lite problem med att bestämma mig för vad jag ska ha på mig.

Men det löser sig nog inom kort. Kan inte ladda upp bilder, glömde sladden till kameran men det kommer efter att jag kommit hem.

Jag önskar er alla ett gott nytt år! 


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards