En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Linn - 20 december 2008 11:51

Ja nu sitter jag här och spenderar pengar på E-bay igen.

Det är så lockande och magiskt att man med ett knapp trycka kan få vad som helst i hela världen (typ).

Och jag handlar ju mest skräp och saker jag inte behöver. Nu har jag handlat ett skin till min laptop med Hello kitty på såklart. Den kommer bli så vacker. Svart med ett rosa Hello kitty huvud. Fantastiskt vackert.

I´m a material girl.. Köpdjävulen har slukat mig med hull och hår.

Men vill man ha speciella saker ska man inte shoppa här för det finns typ inget.

Vad är det som gör att det är så otroligt kul att bränna pengar? Vilken sjuk fetish tillfredställer man genom att konsumera. Man vill ju bara ha mer och mer och mer.. jag behöver hålla i pengarna nu, inför körkortet. Man kanske kuggar på nåt då måste man betala igen. Dyrt dyrt att ta körkort.

JAG VILL HEM OCH SOVA!

Av Linn - 20 december 2008 08:25

Ja nu sitter man här tyst som i graven och lyssnar på R&B på web-radio och försöker föra en diskussion med Emma. Blir ganska dött på den fronten ;P

Ska försöka få tag på Kamilla som är hemma nu över Jul. Träffar ju endast henne några gånger per år. Men det är ju så tråkigt att umgås med folk när man inte kan uttrycka sig.

Jag känner att jag inte riktigt är 100% än.

Halsen är lite öm och slemmig. När man inte pratar samlas ju allt slem i halsen. (Trevligt att få reda på va?)

Imorgon jobbar jag slavpasset.. 16.00-00.30 känner mig inte laddad för det.

Känner mig fortfarande lite hängig men det får gå helt enkelt.

Åååå jag längtar tills efter jul när jag ska ner ochj hälsa på min kära familj. Saknar dom extra mycket nu när jag inte kan prata med dem i telefon.

Jag brukar ju minst prata med dom 1 gång per dag.

Men snart så.. Jag orkar snart inte hålla mig från att prata.

Julafton då ska jag prata. Nu är det bestämt. 


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards