En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 december 2008

Hmm

Av Linn - 7 december 2008 23:17

Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv ibland, vad som flyger i mig lite då och då. Det är som att jag helt släpper förnuft och allt annat.

Igår ( tror jag ) att jag hånglade med en pojke på dansgolvet. Och med pojke menar jag ännu ej 20 fyllda. Visst det är väl sött men men. Jag får ju stå för det såklart, känns bara som att jag tappat mig själv. 

Jag är lat, trött och omotiverad. Super som om det ej fanns en morgondag och gör saker jag knappt kommer ihåg eller som jag inte skulle gjort i vanliga fall.. 

Ja ja nog tjatat om det. Igår var det fest. Och jag hade jätte trevligt. Min kära lillasyster är här och det är skönt att ha henna nära. 

Jag vill inte jobba imorgon. Jag har helt tappat gnistan för allt. 

Men måste hålla humöret uppe. 

Imorgon ska min syster tatuera sig och jag ska sedan träffa henne och ta kort så att vi kan ge mormor och morfar, dom har typ bara  kort från när vi var små.. Ska sova..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards