En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Linn - 23 december 2008 21:29

Denna dag har varit helt underbar, började klockan 07.00 med att tvätta. För första gången på väldigt länge tvättade jag i min egen tvättstuga.

Väldigt skönt att få använda en torktumlare så man får bort det mesta av katthåret.

Och att få tvätta sängkläder, har lixom rensat bort dom när jag fått tvätta hos andra för att det inte har varit lika viktigt som trosor, strumpor och kläder.

Sedan ut i backen med Kamilla och hennes engelska vän Leo som för övrigt är otroligt trevlig. Vilken upplevelse. Man funderar på varför man sålde sin bräda och varför man inte spenderar varje timme som går i backen.

Även om det är en väldigt liten backe.

Vi var i backen mellan 10-15.30 Fick lära en liten tjej på typ 8 år att åka i lift med snowboard idag också. Det gör jag med glädje. 

Sedan hem för att byta om och sedan på stan och shoppade lite booze till juldagen. Även min outfit. 

Vi gick och bastade i Kamillas morfars hus. Det var otroligt skönt. Men nu vill inte kroppen mer känns det som.  Helt slut, har inte varit så här trött och fysikst utmattad på väldigt länge. 

Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden sedan. 

Nu blir det film och chips och god mat.

Imorgon är det jul. God natt.


Av Linn - 23 december 2008 16:10

Idag har jag åkt. Har inte gjort det på ca 3 år. Och det är fortfarande lika kul!

Fan jag hade glömt bort känslan av total frihet. Med musik i öronen och bara få glida fram. Det är helt fantastiskt.

Jag borde göra det fler gånger i vinter.

Och den lite lätt euforiska och trötta känslan efteråt.

 Man känner att man har jobbat lite extra med kroppen men inte på ett jobbigt och tröttande sätt. 

Fan jag är så glad....

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards