En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Linn - 17 december 2008 18:35

Jag gjorde det, jag gick till affären och köpte snus. Jag har ännu inte öppnat den, men jag gjorde det. Varför gjorde jag så?

Jo för att det här driver mig till vansinne.

Det är fan inte lätt att sluta röka. Inte på nåt sätt. Om jag bara kunde ha fått röra på mig och  bli av med all skit jag trycker i mig istället för att röka.

För jag trycker i mig allt som kommer i min väg. Det är som om jag aldrig ätit förr..  Helt sjukt. 

Jag vill inte, det bara blir så att jag går till kylskåpet och tar nåt. 

Vilket inte är bra, för det första så gör det ont i halsen att svälja. För det andra blir jag inte av med energin, och för det tredje har jag fan inte råd.

Har nu beställt resan ner och till värmland. Åker ner den 29:e och hem den 3:e. Ska bli skoj. Saknar min släkt. :( 

Fan va tråkigt det är att vara "stum". Jag får ju inte ens hosta vilket inte heller är så lätt nä ens lilla katt släpper hår som aldrig förr. Det virvlar i näsan hela tiden och det är svårt att varken nysa eller hosta då. 

Ja det finns nog många jag skulle vilja byta med idag faktiskt.

Av Linn - 17 december 2008 13:47

Jag orkar inte det här nåt mer, att hålla käften. Vad är det för sorts tortyr egentligen. Tiga ihjäl mig kommer jag göra.

Jag börjar fundera på hur jag egentligen låter. Om jag ska prata bara för att. Men vill inte riskera att aldrig låta normal igen.


Men dom som säger att sluta röka inte är nåt svårt ska jag fan slå ner. Jag vill kapa mina egna fingrar och röka dom bara för att tillfredställa begäret. Jag låter som ett riktigt psyko. Men det här tar knäcken på mig psykiskt.

Vad fan ska jag ta mig till? 

Jag har även ont i halsen efter järnröret de stoppade ner för att kunna greja. Det gör fortfarande svin ont. Kan det inte bara gå väldigt fort förbi.


Idag gjorde emmy sin uppkörning. Hon klarade det inte, berodde på ett fel med nåt fel vid nån stopplinje. 

Hon tar det nästa gång! Det vet jag <3

Ska försöka dirigera min resa så jag hinner träffa alla jag vill träffa i jul också. Vi får väl se hur det går. 

Jaja tillbaka till tristessen.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards