En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Linn - 12 december 2008 14:22

Idag är det idol final. Och jag ska bara sitta hemma och titta på det och ta det lugnt. Segt att vara lite nervös så här inför en veckas tystnad.

Ska nog bli skönt för dom runt omkring. idag hade jag en kund som kallade mig för idiot. Och smart som jag är kläcker jag ur mig: - Men hur fräsch i huvet är hon då?

Grattis dagens blond pris går till Linn. Jag tackar och bugar..

Helgen blir lugn. Sushi på lördag med Bearo och Pumba! I look forward to it.

Sedan på söndag bär det av mot sherwood skogen. ( sundsvall )

För en nervpirrande natt och säkert inte många timmars sömn. Förhoppningsvis kan Emma komma och hämta mig på måndag efter operationen så jag slipper åka buss hem. Skulle inte vara så kul att gå på bussen med en lapp.

" Hej jag vill till sollefteå, kan inte prata och jag är 24 år"

Lite konstiga blickar man skulle få. Jag är ledig över hela nyårs veckan så jag ska ner till värmland. Och hälsa på familjen och släkten.

Så länge sedan jag träffade mormor och morfar! Ska bli trevligt som bara den..

Skall nog flyga ner om jag kan lösa det på något vis. Måste hitta en kattvakt åt fejjan också. Vet ej om man kan flyga med katter. Hmm måste nog ta reda på det.

Borde iallafall beställa biljetter nu snart.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards