En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Linn - 24 december 2008 15:39

Idag vaknade jag av att mamma ringde 09.00 Söt mamman. Dom saknade mig där i huset. Och jag måste erkänna att jag saknar dom med. För även om jag inte är på något speciellt julhumör och allt det så saknar jag min familj. Kamilla och Leo sov över så jag vaknade iallafall inte själv.

Följde med dom på ett julfirande på församlingshemmet med hennes mamma. Det var trevligt med massa äldre och Martina var där och sjöng.

Nu sitter jag på jobbet och känner att jag faktiskt hade föredragit att bara sitta hemma. Det ligger en lite sorglig stämning över jobbet. Det är otrorligt tyst och lugnt och inte många i byggnaden.

Linda gav mig en julklapp idag, en jättesöt lampa som var roas och som passar otroligt bra i mitt kök ;P.

Björn kom förbi med min julklapp från lillasyster som han hade fixat.

Jag fick 50 minuters massage. Det är ju typ guld värt. Tack lillasyster för att du tänkte på något som verkligen gör mig glad.

Nej nu ska jag börja jobba och vänta på att dagen tar slut.

Merry fucking x-mas.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards