En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Linn - 11 december 2008 16:09

Nu är man tillbaka på bygget. Och ingen Emma.

Synd att vi missade varann idag. Körde bil idag på körskolan, på landsväg-vänstersväng. Och självklart höger sväng. Det gick ganska bra faktiskt.

Fan jag börjar känna mig säker på det här. Nu måste jag bara komma ikapp med teorin. Men nästa vecka när jag inte får prata kan jag ju sitta och plugga som ett djur. För det lär behövas. Måste klara det nu på en gång.

Det blir så förbannat dyrt annars.

Har träffat en person nu i nån dag och det är pojken som jag skrev om angående helgen.

Han är söt och trevlig och rolig att umgås med. Men det är mycket funderingar som dyker upp.

Jag är så osäker på mig själv vad jag vill och om jag klarar av det. Det är dels en stor ålderskillnad som påverkar både mig och alla andra runt omkring.

Men jag tror det mest är i mitt huvud. Sedan blir det ju inte bättre av att folk går omkring och varnar för mig. Känns måttligt kul.

Men men jag kan ju inte gör så mycket åt det. Att det är så kul att göra livet surt för mig. Men har tagit upp det med en av personerna det gäller så det känns ju lite bättre.

Jag har inte alltid varit världens bästa person, jag har gjort fel och jag har uppfört mig som en slampa vissa perioder av mitt liv. Men hur länge ska jag få betala för det? Jag sotar för det varje dag i denna guds glömda håla. Överallt hela tiden och visst det är väl inte mer än att jag skall ta det men borde inte folk ge sig nån gång?

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards