En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Linn - 6 oktober 2009 23:40

 


Igår när jag pratade med Kim var jag ett nervvrak, jag blev arg och nästan otrevlig för att jag inte kunde greppa varför han inte ens försökte lite. Tydligen har det gett lite resultat.

Eller så hade han bara en bra dag idag. För idag var det kul att prata med honom. Vi till och med skrattade lite och jag är oerhört glad för det. Han hade haft en bra dag överlag, och jag hade väl fått ur mig det mesta igår så vi kunde ha en normal konversation.

Man kan tycka att jag är dum som lägger energi på någon som har problem.

Och om jag ska vara helt ärlig vet inte jag heller.

Men det är något han har som jag inte kan släppa. Och då får man stå sitt kast.

Saknar honom iallafall. Jätte mycket.



Av Linn - 6 oktober 2009 19:22

Ja jag lade manken till och lagade en jävligt god middag, insprierad av två goda rätter och det blev skit bra.

Kyckling wok, med massa godiga saker i.

Kokosmjölk och röd curry, babyspenat, vattenkastanjer och böngroddar och paprika.

Med basmatiris till. Och tydligen lagade jag mat för en hel familj så nu har jag matlåda tills imorgon och en middag tills imorgon också.

Det västa med att bo ensam är att man alltid lagar alldelels för mycket mat.

Och att man sällan lagar mat för att det är så tråkigt att äta själv.

Men men så är det.

Vart så trött av maten att jag måste vila lite.

Av Linn - 6 oktober 2009 11:41

 Japp detta är skillnaden. And i like it!

Av Linn - 6 oktober 2009 11:10

Japp jag försov mig inte idag heller, JIPPIE! Hann till och med platta håret så det inte ser ut som ett skatbo idag.

Igår kom mina linser som jag beställde i ren desperation när jag var sjuk. Så nu har man bruna ögon, än är det ingen som sagt nåt på jobbet. :P

Jag shoppade även en skjorta och ett par leggings från h&m.

Det var så tråkigt så man behöver ju nåt att se fram emot, eller så är det den lilla köpdjävulen som tittar fram och biter mig i armen som vanligt. ( Alltså armen som styr att jag köper saker på internet )

Den lilla jävulen är så lätt att plocka fram när tiden går sakta.

Men det här var ju innan rutjäveln slogs sönder. Så man kan inte ångra sig nu. Lite tröst måste man ju ha.

Märker ni hur jag försöker rättfärdiga mina inköp.. Illa.. 


Av Linn - 5 oktober 2009 22:38

I år ska jag klä ut mig!

Och jag ska ha den här klänningen, japp jag har köpt den.

 

Man måste ju lägga ner sig ibland så att det faktiskt är nån som är rolig och klär ut sig.

Förhoppningsvis ser den hälften så snygg ut på mig :)


Av Linn - 5 oktober 2009 16:44

Try JibJab Sendables® eCards today!

Vi tog oss en svängom på dansgolvet.

Av Linn - 5 oktober 2009 15:49

Sandra: -Åh nej jag la FAT GANGSTER i varukorgen!

 

Hahahaha till detta hör att vi sitter och tittar på maskerad kläder.

Av Linn - 5 oktober 2009 11:27

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kittenfromhell


Om du vill att fler ska se din blogg klicka på länken.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards