En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Linn - 13 oktober 2009 19:38

Ja det ska bli sååå skönt att få städa och tvätta och ha tid med det. Jag brukar bli så himla fejkslö när jag jobbar såhär. Alltså, jag har egentligen tiden och orken men är bara så lat att jag helt enkelt skiter i det.

Och då ser det ut som det gör hemma också. Men imorgon har jag inget mer än joggning klockan 19.00 inplanerat. Och innan dess ska det vara skinande jävla rent hemma.

Och jag ska inte bara slöa bort hela dagen.

Ja just ja jag ska vara barnvakt när syster går på jobbintervju också.

Men det är mest bara kul.

Är det väder för det ska jag ta med Ellen till lekparken.

Och busa i löven med min lilla ängel. Och bara släppa alla andra tankar på saker jag inte egentligen orkar tänka på.

För nu är det riktigt snurrigt i mitt huvud. Och jag vet fan inte hur jag ska få rätsida på skiten.

Om man bara kunde få ett stort klart tecken skrivet i pannan så kanske man kunde förstå men icke.

Icke alls!

Jag vill bara sparka bakut och skrika som en grottmänniska och få allt ur mig. Och då verkligen allt.

Så jag kunde gå runt och bara le istället för att försöka.

Av Linn - 13 oktober 2009 16:55

Nu kan mitt hjärta gråta igen, och jag kan bara sitta och låta det ske.

Det är så vackert och djupt att jag gör små glädjeskutt i mina emotankar..

Melissa Horn har släppt ett nytt album!

TACK!!!!!

Av Linn - 13 oktober 2009 15:03

Haha ja och tjejorna var ju en sväng. Och det här är resultatet av det.

Seriösa vi ser ut!?

    

Jag har en gloria, det är sant jag är en ängel.

 

      

Av Linn - 13 oktober 2009 11:05

Japp som vanligt har jag inte en blekaste om när jag börjar idag, efter att jag kollat upp det var det halv två och inte halv fyra som jag trodde. Och jag som skulle hämta bilen klockan 3 idag.

Hur ska nu detta gå. Kan man skicka nån annan att hämta den tro?

Förmodligen, men vem?

Ska ta en fika med syrran på stan också.

Det blir nice, och försöka släppa alla tankar jag har just nu.

Det är lite väl virrigt för min smak just för tillfället.

Men det brukar ju lösa sig med tiden, eller förhoppningsvis iallafall.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards