En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Linn - 5 oktober 2009 22:38

I år ska jag klä ut mig!

Och jag ska ha den här klänningen, japp jag har köpt den.

 

Man måste ju lägga ner sig ibland så att det faktiskt är nån som är rolig och klär ut sig.

Förhoppningsvis ser den hälften så snygg ut på mig :)


Av Linn - 5 oktober 2009 16:44

Try JibJab Sendables® eCards today!

Vi tog oss en svängom på dansgolvet.

Av Linn - 5 oktober 2009 15:49

Sandra: -Åh nej jag la FAT GANGSTER i varukorgen!

 

Hahahaha till detta hör att vi sitter och tittar på maskerad kläder.

Av Linn - 5 oktober 2009 11:27

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kittenfromhell


Om du vill att fler ska se din blogg klicka på länken.

Av Linn - 5 oktober 2009 10:01

I feel so untouched

And I want you so much

That I just can't resist you

It's not enough to say that I miss you

I feel so untouched right now

Need you so much somehow

I can't forget you

Been going crazy from the moment I met you

Av Linn - 5 oktober 2009 09:08

  


Ja om man ändå kunde dansa loss och röjja men jag är fortfarande ganska sliten.

Men nu är jag iallafall på jobbet. Och hade lyckats kolla fel så jag var här 45 minuter innan jag började.

Nån gångs ska väl vara den första. Att man aldrig har full koll efter att man varit dagvill är väl ingen hemlighet men va fan. Lyckades iallafall somna innan 2 igår vilket är jävligt bra.

Och jag lyckades ta mig upp i tid iallafall.

Situationen med Kim är ganska oförändrad. Vilket är ganska energikrävande.

Men jag försöker att inte ta det personligt. Men som den självplågare jag tydligen är så kan jag inte släppa det.

Och bilen känns också som ett stort jävla ok att bära. FAN! Jävla tattare som måste slå sönder min jävla bilruta.

Gud jag blir så förbannad när jag tänker på det.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards