En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Linn - 1 oktober 2009 23:39

I conjure up the thought of being gone

But I'd probably even do that wrong

I try to think about which way

Would I be able to and would I be afraid


Cause oh I'm bleeding out inside

Oh I don't even mind (Yeah)


It's all your fault

You called me beautiful

You turned me out

And now I can't turn back

I hold my breath

Because you were perfect

But I'm running out of air

And it's not fair


Da da dada da dada da

Da dadadadadada da dadadadadada


I'm trying to figure out what else to say (What else could I say)

To make you turn around and come back this way (Would you just come back this way)

I feel like we could be really awesome together

So make up your mind cause it's now or never (oh)


It's all your fault

You called me beautiful

You turned me out

And now I can't turn back

I hold my breath

Because you were perfect

But I'm running out of air

And it's not fair


I would never pull the trigger

But I've cried wolf a thousand times

I wish you could

Feel as bad as I do

I have lost my mind


It's all your fault

You called me beautiful

You turned me out

And now I can't turn back

I hold (I hold) my breath (My breath)

Because you were perfect

But I'm running out of air (running out of air)

And it's not fair


(Oh yeah

It's all your fault)


I hold my breath

Because you were perfect

But I'm running out of air

And it's not (It's not) fair

Av Linn - 1 oktober 2009 23:09

Så här ligger mitt liv till:

Jag var till glasmästarföretaget för att få reda på vad självrisken blir. 3000 spänn ska dom ha i självrisk vilket är 35% av priset. Kul att han var tvungen att ta den dyraste jävla rutan som var på bilen.

Bilen är nu hemma hos mamma och pappa under tak.


Jag är fortfarande inte frisk. Jag hostar så mycket på kvällen och morgonen att jag vill spy. Så jag blir hemma imorgon och resten av helgen. Kommer till jobbet på måndag.


I övrigt har jag en pojkvän som just nu inte har några känslor what so ever. Han är totalt tom och kan inte ge mig stöd eller svar på vad han vill. Han äter antidepressiva och är tydligen känslokall och inte alls samma person jag föll för.Vilket jag kan förstå är jobbigt och krävande och frustrerande. För det är det för mig.

Han kan inte förmå sig att självmant ringa eller skicka ett sms. Han låter mest sur och jag kan inte riktigt greppa det.

Så min eftermiddag spenderade jag gråtandes i 3 timmar oavbrutet på mitt badrumsgolv. ( jag har golvvärme )

Med min kram-kudde och duntäcke. Pratade med mina kära systrar och grät.

Man kan säga att mitt humör inte direkt är på topp just nu.

Vart tog min pojkvän vägen? Ska man redan så här snabbt i en relation ställas inför allt det här, och möta totalt noll?

Och när man själv har en jävligt tuff vecka och behöver stöd och inte får nåt alls.

Som tur var kom en vän med glass och bara satt här med mig.

Bara satt och höll mig sällskap. Så att jag kunde fokusera på annat än allt som just nu står mig upp över öronen.

Och jag är ju den som hellre klandrar mig själv än att försöka förstå och ta distans till problemet.

Så för mig blir det personligt. Vilket jag inte borde göra men inte kan låta bli.

Allt det här kanske man inte ska berätta men jag kan inte låtsas om att allt är någorlunda bra längre.

Förmodligen kan min överreaktion bero på att jag forfarande är fysiskt sjuk och inte riktigt orkar hantera allt som slängs på mig.

Nu ska jag försöka sova.


Av Linn - 1 oktober 2009 13:57

Min bil den övre, och sandras bil. Och nu har jag fått reda på vem det är också.

Fy fan i helvete!!!!

Jag är så jävla arg.

Av Linn - 1 oktober 2009 03:21

Här ligger man i sin säng och försöker sova, så hör man nåt. Det låter som nån slår nåt hårt.

Man går till fönstret och kollar, då kommer en kille med vit keps, blårutig skjorta och jeans. Skjortan uppkavlad så man ser att han har en tatuering på höger arm. Han tar kvasten som står vid porten och slår sönder sandras bilrutor. Jag skriker: - Vad fan håller du på med?!?

Då går han runt bilen och fortsätter förbi audin som står på gården och sen hör jag krasch.

Den jäveln har kraschat min ruta också. Men skojjar ni med mig????

Som om mitt liv kunde bli sämre just nu?

Jag ringer 112. Polisen kommer 40 minuter senare. Det är nu anmält. Men om nån endaste en vet vem den killen är. Förmodligen har han varit ute och supit på hörnan eller nåt. Så snälla berätta det.

3 bilars rutor är kraschade så snälla!!!

Vilka jävla pundhuvuden!!!

Jag är så jävla förbannad. När man precis har lagat fanskapet kommer det här som ett slag i ansiktet..

Och nu kan jag verkligen inte sova. Och hostan ger sig inte. Fan jag blir så jävla arg!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards