En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Linn - 15 oktober 2009 18:43

Ja korten från idag blev helskumma. Och jag ser fan ut som Marilyn mansons lillasyster på det här kortet.'

Scary!

Gud va allt är konstigt runt omkring mig just nu. För allt och alla bara brakar det, och det känns som att det inte är nåt stopp. Jag förstår inte vad som håller på att hända med världen. Jag skyller allt på den globala uppvärmningen.

För enligt min teori så är folk bara galnare och galnare ju närmre värmen man kommer. Och med galnare menar jag har hetare temperament och gör saker som man kanske inte i trygga kalla sverige skulle ens drömma om.

Se bara på alla som åker på charter och inte kan hantera värmen och beter sig som galna hundar.

Iallafall tror jag att det är dom här små temperatur skillnaderna som man egentligen inte märker av som förändrar allt och alla. Men det är ju som sagt min teori.

Tiden går så segt och jag har 5 timmar kvar att jobba.... S E G T 



Av Linn - 15 oktober 2009 11:33

Idag blev jag väckt av min lillasyster som frågade om jag kunde vara snäll och ha hennes Kanin Agneta hemma hos mig ett tag. Jag sa självklart ja.

Emmy kommer åka en massa fram och tillbaka mellan värmland och sollefteå så Agneta kommer vara ensam mycket.

Då är det bättre att hon bor hos mig. Sötkaninen.

Då får ju jag lite sällskap också. Och så är ju Agneta så himla söt att titta på.

Idag jobbar jag till 24, känns mindre kul att veta att man börjar en 6 dagars arbetsvecka med ett sent pass.

Men det går ju att traggla sig igenom.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards