En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Linn - 12 oktober 2009 22:35

Ja det går inte fort en måndagskväll på jobbet skall jag säga er.

Har ca 1½ timme kvar att jobba och det är segt. Men jag har ju sällskap av mattias och linnea iallafall.

Och dom är faktiskt väldigt roliga.

Imorgon klockan 15.00 får jag hämta min lilla pärla från glasdoktorn.

Då har hon fått en ny fin ruta.

Nåde den som pajjar den igen. Den ska jag fan strypa i sömnen.. Så passa er!!!

  


Av Linn - 12 oktober 2009 18:01

When you're gone and rain starts falling,

 I just sit here by the phone.

 Don't deny me call me back I'm so alone.

Av Linn - 12 oktober 2009 14:06

I lördags var jag och lillasysterkanin på stan och fikade med Ellen och hennes bästa vän "Nea" (linnea).

Dom är som tvillingar, gör allt tillsammans och är verkligen bästa vänner.

Här är lite bilder från det.      

Söt ungar.


Var även ut i lördags med Emmy och Ante. Hade en förfest här hemma hos mig och lyssna på gamla cd-skivor och hade skoj. Sedan tog vi en bar runda.

Började med bowlingen där mamma jobba i baren och tog en öl.

Sedan till 51:an för att det var sån kö till valvet, för att vänta ut den. Men sen när vi såg att kön inte blev mindre gick vi dit istället.

Var inte där så länge. Gick hem ganska tidigt.

Jag och Emmy bråkade lite hemma på natten, men vi har löst det mesta nu.

Nu skall det jobbas sena pass hela veckan.


Lämnade in bilen för rutan idag. Så den är klar imorgon klockan 3. Yes!!!!

2796:- för att vara exakt. Svider rätt fint i öronen.. Men men, nu är det ialafall inlämnat. Pengarna löser sig senare.

Hade en bra helg med gott sällskap iallafall.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards