En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Linn - 14 oktober 2009 22:05

Idag har jag varit barnvakt och fått sparka löv med två 3 åringar.

Dom är så charmiga och man blir nästan lika glad som när man själv var barn och vågade använda fantasin.

 

Och lönnlöv är nog dom bästa löven att leka i?

 

Nea tyckte nog också att det var väldigt kul.

 

 

Springa i lövhögen är ju också kul.  

Jag har även lyckats städa, vilket var mer än välbehövligt.

Tvättat mycket tvätt och lekt taxi ut till mor och far med barnen.

Lunchade med Emmy och barnen på Valvet också. Jag åt så jag ville spy nästan.

Det fanns ju så mycket och det var ju så gott.


Har haft ett skit konstigt humör idag. Varit grinig och tvär och rent ut sagt en jävla surkärring.

Och har inte riktigt kunnat förstå varför.

Så idag vid sju när jag satt hemma bestämde jag mig för att gå och träna.

Jag har ju varit sjuk läääänge, och nu känns det som att jag börjar bli bättre.

Så jag bokade in mig på ett body pump pass och gick dit.

Hela min kropp skakade efter och jag kommer ha en jävla träningsvärk. Men gud vilket mycket bättre humör jag är på.

Jag behövde svettas ut skiten helt enkelt. Fokusera på annat än bara allt det jobbiga och träna.

Och nu ska jag fan komma igång igen, tro det om jag ändå ska måsta betala för det.


Dagens överraskning var att Linda hörde av sig. Och jag har saknat henne så otroligt mycket.

Vi ska ses nån dag när vi har tid och prata om allt. Och förhoppningsvis lägga allt bakom oss.

Så det var den mest händelserika dagen på länge.

Nu ska jag kolla på fråga olle och alla exhibitionistiska människor.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards