En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Linn - 26 oktober 2009 18:04

Jag har fastnat i en musiktorka. jag lyssnar bara på samma och samma och samma.

Hjälp mig! Ge mig lite tips eller din spotifylista eller vad som helst.

Av Linn - 26 oktober 2009 16:09


Min babe och jag var på bio på fredagen. Bröllopsfotografen. Och jävlar va roligt det var.

Det bästa är att man känner folk som faktiskt är som människorna i filmen. Och det är nästan helt sjukt.

Resan hem igår var både jobbig och dryg. Mörkt regningt och dimmigt. 80 jävla mil genom sverige.

Och självklart grät jag när jag skulle åka.

Jobbigt att åka ifrån den man tycker om. :(

Middagen hos Kims pappa gick bra, god mat och trevligt sällskap. Kims pappas fru är från sydamerika och kallade mig, Lim, Lind, Linda och till slut Linn. Men hon var för jävla söt så det gick bra.

Har nu även nya stötdämpare på bilen :) very nice.

Nu skall det jobbas till 24. Kommer väl skriva lite mer sen.

Av Linn - 23 oktober 2009 14:03

Hinner inte blogga så mycket men jag har det toppen just nu. Kollade på film och mysde igår. Åt tacos och bara var och det var sjukt skönt.

Idag blir det bio. Brollopsfotografen. Ska bli kul.

Hann träffa Andrea med magen på lunch också. Hon säger att det ska bli en flicka.

Har köpt smink och ett par leggings, mer kan jag inte unna mig. Samt betalat räkningar.

Nu sitter jag bara och väntar på min prins.

Av Linn - 21 oktober 2009 14:43

Nu är det mindre än 2 timmar tills jag ska slänga mig i bilen och dra. Lite halvt jätte nervös nu.

  

Jag och sophie hittade en snögubbe på vägen från lunchen..

  

Haha lite konstiga bilder men va fan. Det bästa var att det kom en gubbe som förmodligen ägde lastbilen precis efter vi tagit kortet på sophie. Och han skratta en del när han såg oss.

Åh jag vill bara att tiden ska gå fort nu.

1/1 timme typ kvar sen jävlar drar jag. Vet inte om det kommer bli så mycket bloggande men destomer när jag kommer hem ;)

  

Av Linn - 21 oktober 2009 09:22

Jag var 1 timme sen till jobbet idag. Det var ett tag sen jag lyckades försova mig och det är jag svinglad för. Men idag vaknade jag 20 minuter efter 8. Jag började 8..

Jag snabbade mig så mycket jag kunde. Och var så glad att jag hade tänkt på att sätta i motorvärmaren igår.

När jag kommer ner till bilen ser jag att rutan är helt igen isad. Och svär som en rysk sjöman.

Jag hade glömt att sätta på kupé värmaren. Men grattis Linn!

Alltid lika kul när allt går som man vill eller inte.

Ny fy och tvi för den här morgonen.

Ja ja nu är jag iallafall här och dagen har börjat.

 

Av Linn - 20 oktober 2009 14:48

Ja nu börjar nervositeten kicka in. Imorgon om lite mer än ett dygn är jag påväg. Gaaaah!

Mamma var orolig och ville att jag skulle ta vägen förbi syster och sova där och sen åka vidare till karlstad. Vilket iofs är en bra idé. Men vi får se hur trött jag är.

Kommer förmodligen vara ganska trött. Men va fan. Det visar sig.

Men jag längtar verkligen jätte mycket. Det får lixom bära eller brista.

Ikväll blir det grooming på hög nivå. Klippa tånaglar och fila naglar och packa det sista så det bara är att svischa iväg sen.

Man vill ju vara fin när man kommer dit. Ska ju förbi mormor och morfar i Kil också. Och då måste man se sitt bästa ut. Så dom inte tycker man är en slashas.

Träffar dom så himla sällan. Ska bli mys och träffa dom.

Åh att inte tiden kan gå lite fortare.

Av Linn - 20 oktober 2009 10:04

Ordet anorak eller om det stavas anorack..

Taget från nationalencyklopedin:


anorak

anora´k, ursprungligen grönländska inuiters kapuschongförsedda överplagg, tillverkat av ett tunt skinn. Anoraken dras över huvudet, går ned över höfterna och bildar ett skyddande luftlager mellan sig och de undre plaggen.


Iallafall var det inte vad jag var inne på. Det ordet kan få mig att skratta vilken dag som helst. Det är så ologiskt i mitt huvud. Men egentligen tycker jag nästan alla ord är det om man tänker efter.

Tänker man på ett ord tillräckligt länge passar det inte alls tillslut.


Men det var egentligen inte det heller jag ville ta upp.

Utan min efterlysning är Anorak som var Björnes lilla nalle. Björne i björnes magasin.

Jag och min lillasyster är typ dom enda som kommer ihåg honom.

Förutom en tjej jag träffade i Molkom hemma hos mitt ex bästa vän Niklas.

Hon hette Rosa och det enda jag typ kommer ihåg av henne är att hon visste att Anorak fanns! Och att hon berättade att hon hade ätit hundbajs i nån sorts sanning eller konka lek.

Oavsett om man blev utmanad hade jag aldrig stoppat hundbajs i min mun.

Så nu efterlyser jag folk som vet att han finns och helst bildbevis.

Man kankse ska skicka ett brev till svt och fråga?

  


Av Linn - 19 oktober 2009 23:00

 


Japp denna fagra bild ligger nu på facebook. Tagen på krogen såklart.

Och jag och Lisa ser ungefär lika fulla ut som vi va. :P

Men lätt värt det, och vi var ju iallafall fina i håret!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards