En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Linn - 9 oktober 2009 09:55

Min älskade lillasyster lämnade en så himla trevlig kommentar till inlägget med skorna så jag måste tacka henne.

Ja Emmy jag är brudig, nån av oss måste ju vara det :P Stå för brudhedern i familjen lixom.

Brud är då inget positivt för min syster. Det är en riktigt tjejig tjej.


Nog om det nu. Har ringt Vårdcentralen för min hals bara gör jätteont och svider och blir helt torr så jag hostar och börjar nästan spy bara jag ska svälja för att det går så segt. Eller hur man ska förklara. Så nu väntar jag på samtal från dem.


Igår hade jag och Kim ett 2 timmar långt samtal. Och ÄNTLIGEN öppnade han sig och när han väl gjort det bara vällde det ut. Han pratade om allt och inget och förklarade exakt vad han är rädd för när det kommer till oss.

Och vi har ganska liknande rädslor. Och han vill inte göra mig ledsen, det är aldrig tanken bakom något. Även fast jag visste det mesta var det skönt att höra honom säga det till mig.

Skönt att han kände att han kunde vara ärlig och berätta exakt vad som rör sig i huvudet på honom.

Han har även som mig en massa att tänka på förutom vårat förhållande.

Och ett distansförhållande är krävande som det är även om man är helt bekymmerslös.

Men han sa att vi borde ses snart. Och få känna efter lite mer innan vi tar ett beslut som vi kanske ångrar sedan.

Nu ska jag bara ha tid och råd att ta mig ner också. Men jag är riktigt nöjd med gårdagens samtal och kunde somna snabbt för första gången på länge.






Av Linn - 8 oktober 2009 16:02

Jag och sophie tog en sväng till affären när hon berättar om vad hon ska äta till middag och sen säger hon:

- Är det nånting jag älskar så är det GRIS!

Hahahahahahaha.. Ja tur nån gör det.


För mig som inte äter kött är det ofattbart, då jag valde bort griskött först av allt.

Men det lät så jävla kul.

Av Linn - 8 oktober 2009 11:45

 Jag köpte fejk uggs. And i love them!

Så idag har jag varma fötter och känner mig lite extra fin i dom.

Av Linn - 8 oktober 2009 10:42

Om du inte har spotify och vill ha det kan du få det HÄR

Jag som är kär i skiten vill ju även att alla andra ska bli glada.

Det förgyller ju min vardag på jobbet och hemma..

Av Linn - 8 oktober 2009 00:20

 


Jag vill börja med att hylla min  kära lillasyster Emmy som kämpar så hårt för sig och Ellen.

Ni kan läsa om det på hennes blogg. Hon är en fantastisk människa som klarat av så mycket och en helt underbar syster och mamma. Kudos till henne.


Sedan vill jag hylla min vän Ante som ställer upp för mig i alla väder.

Som ni som läst min blogg en del vet är min bilruta kvaddad. Och det är dyrt att laga.

Och jag har inte rika föräldrar som kan vara snäll och låna ut dessa pengar till mig.

Men jag har en vän som ställer upp. Dagens ängel!

Ja till och med månadens ängel.

Det finns folk som ställer upp. Helt fantastiskt. Så nu kan jag snart äntligen laga min bil. Jippie!!!

Nu ska det sovas så man orkar med ännu en dag i slaveriet. Nightieo

Av Linn - 7 oktober 2009 16:07

Fan jag är kär i Maskinen - Dansa med vapen!

Helt sjukt bra låt juh.

.. Jag bara dansa och dansa och hon bara hon bara våldtog..

 

För vi dansar med vapen, utgång är framgång.

Då blir det vållande till annas död på ditt dansgolv.

Av Linn - 7 oktober 2009 14:30

Kan nån berätta för mig varför varannan blogg man besöker innehåller bilder på killen från twilight?

Så snygg är han inte, och filmen är verkligen inte så jävla bra heller.

Visst går den att se på, men denna hysteri??

Men jag ska inte vara sämre, men jag väljer den andra killen haha.

  

 

Oförståeligt.

Av Linn - 7 oktober 2009 10:24

Om jag någonsin är ledsen eller behöver skratta och le så går jag in på den sidan. http://icanhascheezburger.com/

Det är alltid nån bild som får en att dra lite extra på smilbanden.

Sen att jag är besatt av katter och hello kitty kan ha lite med saken att göra. Men det är ju så förbannat kul med dessa katter som gör så söta saker.

Dem gör min dag!

  

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards