En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Linn - 28 januari 2009 14:17

Jag fattar inte vad sm hänt med mig. Jag satt 3 timmar igår och bara grät och fick inget stopp. Pratade med mina vänner och min mor men inget hjälpte. Jag har ingen ork och jag klarar inte ens att laga mat, jag bara ligger och glor på tv eller rakt ut i luften. Idag är det lite lättare att röra sig än igår. Men det skrämmer mig att jag inte vet vad det beror på.

Jag har ju egentligen ingenting att må dåligt över. 

Jag har ett jobb med bra arbetskamrater, jag har precis tagit körkortet, min syster klarade körkortet idag! Men jag har ingen att dela det med, och jag har stressat som en dåre ett tag. Det har antagligen tagit ut sin rätt. 

Så jag tänker ligga här och bara vara tills jag orkar ta mig upp och laga mat.

Vad fan?

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards