En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Linn - 6 januari 2009 18:31

Idag behövde Linn inte jobba. Sååå himla skönt. Istället har jag ätit med Linda och Björn. Var ett tag sen jag träffade min egen Arme..

Himla trevligt att träffa dom igen. Sedan har jag städat och klistrat på mitt skin på datorn. Den är super snygg! Och jag gjorde ett himla bra jobb. Tänkte sätta mig och plugga lite teori till körkortet. Teori provet är ganska snart. Gaaaaaahhhhhh!!!!!!!

 Jag har lite smått panik över det, har inte känd mig nervös innan på allvar men nu kommer den smygande. En smått ilande panik känsla som gör att jag hellre skjuter på det än tar tag i det. Typiskt Linn. Tar tag i saker som är VIKTIGA i sista sekunden. Just det det påminner mig om att jag måste boka om tandläkaren. Har fan inte råd att slänga ut 2000 nu är det snart är uppkörning. Det får gå före. 

Jaja nu ska det målas klart naglar sedan plugga!!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards