En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Linn - 7 januari 2009 22:13

Ja nu är det bara 2 timmar kvar. Typ.. Och Yoshi öser på med musiken så tiden går lite snabbare iallafall. Ganska bra musik iallafall.

Och jag orkar inte, får bara ärenden som tar för evigt. Och det är segt..

Om någon bara kunde svepa förbi mig och säga, ja men Linn inte ska du behöva sitta här. Jag tar hand om dig du kan få bo hos mig och äta min mat tills du hittar vad du vill göra med livet, men icke. Nej jag sitter fast. Spikad fast på min plätt på jorden. Ja visst jag ska vara glad som har ett jobb och som har nånstans å bo och jadda jadda men det betyder ju inte att man inte längtar efter mer.. Eller bara nån annan eller nåt annat?

Men man ska leva som om varje dag var den sista, hur ska det gå till när vardagen är såååå tråkig?

Jaja tillbaka till jobbet nu lilla arbetsmyra.

Av Linn - 7 januari 2009 17:18

Och idag jobbar jag härliga 16.00-00.30 Jippie! Eller?!?

Nej det suger flottig hästballe. Jag är trött och har gjort av med en massa pengar som vanligt. Köpte nya skor och en tröja och ett linne och en parfym, man vill ju inte lukta illa. Tänkt att man ska ju unna sig så man inte köper godis, eller vad ska jag skylla på? Har även suttit på körskolan en sväng idag. Nu har jag bara repetitions fasen kvar. Och sluttestet. Jag är ganska nervis faktiskt. Men men, ska bli skönt att det snart är över.

Längtar tills i helgen då det är fest med det gamla vanliga gänget igen.

Sedan blir det nog ganska lugnt ett tag tror jag. Kan vara bra för plånboken och själen. Och figuren förhoppningsvis. Ååååhhhh va segt det är att jobba.. Jag dör..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards